2 травня 2025 року починається реєстрація для складання єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування для вступу до магістратури, яка риватиме до 23 травня 2025 року.
У 2025 році вступ для здобуття ступеня магістра передбачає складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ) або єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ).
Для вступу на спеціальності галузі D «Бізнес, адміністрування та право» потрібно скласти ЄВІ та ЄФВВ.
Обов’язковою умовою складання ЄВІ, ЄФВВ є реєстрація вступника.
Приймальна комісія «Харківського університету» здійснює реєстрацію дистанційно (дистанційна реєстрація).
Важливо: вступникам, які планують для участі в ЄВІ та ЄФВВ реєструватися дистанційно, треба заздалегідь отримати кваліфікований електронний підпис.
Цьогоріч дистанційна реєстрація здійснюється за умови встановлення приймальною комісією фізичної особи (вступника) шляхом електронної ідентифікації.
Документи, необхідні для реєстрації на ЄВІ та ЄФВВ
Для дистанційної реєстрації вступник має надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії (фотокопії) таких документів:
- заповнену заяву-анкету для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом. У ній слід зазначити населений пункт (в Україні або за кордоном), у якому вступник бажає взяти участь у ЄВІ / ЄФВВ, іноземну мову для складання ЄВІ та предметне(-і) спрямування ЄФВВ (можна вибрати не більш ніж два);
- документ, що посвідчує особу, зазначений в анкеті-заяві;
- документ, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документ, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документ про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- довідку щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році;
- фотокартку для документів (кольорову або чорно-білу) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
- медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (тільки у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
Перед початком реєстрації вступника працівник приймальної комісії має перевірити наявність документів, потрібних для реєстрації, і надати відповідь про отримання документів (на електронну адресу, з якої надійшли документи):
- підтвердити отримання документів і повідомити, що документи взято для опрацювання, – якщо особа має право брати участь у конкурсному відборі та надала всі копії документів;
- повідомити про потребу в додатковому вивченні документів – якщо особа надала довідку, видану за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу, а в представника приймальної комісії виникли сумніви щодо її достовірності;
- повідомити про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови – якщо після перевірки документів установлено, що особа не має права брати участі у конкурсному відборі або надала не всі копії документів;
Бланк екзаменаційного листка та реєстраційна картка
Вступник вважається зареєстрованим після виготовлення бланка екзаменаційного листка.
Під час реєстрації приймальна комісія створює запит до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) на формування бланка екзаменаційного листка.
У процесі формування бланка екзаменаційного листка до програми вносять такі дані:
- номер контактного телефону вступника;
- іноземна мова, завдання з якої має містити тест ЄВІ (англійська, німецька, французька, іспанська мова);
- інформація про спрямування предметного тестування (не більше двох), з якого вступник бажає пройти ЄФВВ;
- сесія (основна чи додаткова), під час якої вступник бажає проходити тестування;
- інформація про необхідність створення особливих умов (код умови) та номер і дата медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов за формою первинної облікової документації № 086-3/о (для осіб з особливими освітніми потребами);
- інформація про населений пункт, у якому вступник бажає пройти ЄВІ та/або ЄФВВ.
Після внесення інформації до програми працівник приймальної комісії генерує реєстраційну картку учасника ЄВІ/ЄФВВ.
Скановані копії бланка екзаменаційного листка та реєстраційної картки приймальна комісія надсилає на електронну адресу вступника. Вступник має перевірити інформацію на копіях документів і в разі виявлення помилок звернутися до приймальної комісії для з’ясування ситуації.
Якщо копії бланка екзаменаційного листка та реєстраційної картки не надійшли на адресу, зазначену в анкеті, за два тижні до початку проведення ЄВІ/ЄФВВ вступник має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав реєстраційні документи, для отримання роз’яснень.
Оригінал екзаменаційного листка, який у разі дистанційної реєстрації буде зберігатись у приймальній комісії вишу, що проводив реєстрацію, вступники, які перебувають в Україні, повинні обов'язково отримати "на руки" не пізніше, ніж за два тижні до початку основної сесії тестування.
Він буде необхідним для допуску до екзаменаційного центру в Україні.
Вступники, які перебувають за кордоном, мають право для допуску до екзаменаційного центру пред'явити якісну сканкопію цього документа.
Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на сайті Українського центру оцінювання якості освіти створюють кабінет вступника, доступ до якого здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Відмова в реєстрації та перереєстрація
Приймальна комісія може відмовити вступнику в реєстрації в разі:
- надання вступником недостовірної або неповної інформації, потрібної для реєстрації;
- подання документів вступником, який відповідно до вимог законодавства не має права на участь у конкурсному відборі для здобуття ступеня магістра;
- необхідності створення особі для проходження ЄВІ та/або ЄФВВ особливих умов, створення яких законодавством не передбачено.
Вступник може внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.
Для перереєстрації вступнику необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його зареєструвала, та повернути раніше виданий екзаменаційний листок для анулювання.
Якщо в процесі перереєстрації вступник бажає змінити персональні дані – він має надати документи, що підтверджують зміну персональних даних.