БАКАЛАВР (друга вища)
Вступ на основі базової або повної вищої освіти за освітнім ступенем бакалавра (НРК 6),
освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста (НРК 7), магістра (НРК 7)
Програма вступного випробування для спеціальності 081 Право
Програма вступного випробування для спеціальності 071 Облік і оподаткування
Програма вступного випробування для спеціальності 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
Етапи вступної кампанії | І сесія прийому документів | ІІ сесія прийому документів | ІІІ сесія прийому документів |
---|---|---|---|
Реєстрація електронних кабінетів | з 1.07 | ||
Подання заяв на проходження співбесіди | з 03.07 до 25.07 (до 18.00) | з 02.09 до 18.09 (до 18.00) | з 01.10 до 18.10 (до 18.00) |
Проведення співбесід (участь в співбесідах потребує попередньої реєстрації в ЗВО) | 08.07-31.07 | 05.09-20.09 | 04.10-24.10 |
Подання заяв для вступу | 19.07-31.07 | 02.09-25.09 | 01.10-27.10 |
Оприлюднення рейтингових списків (рекомендації до зарахування) | 12.08 (до 18.00) | 27.09 (до 18.00) | 29.10 (до 18.00) |
Підтвердження бажання навчатись (за контрактом) | з 12.08 до 26.08 (до 18.00) | з 27.09 до 29.09 (до 18.00) | з 29.10 до 30.10 (до 18.00) |
Зарахування на навчання | 30.08 | 30.09 | 31.10 |
Початок навчання | 01.09 | 07.10 | 04.11 |
- Документ, що посвідчує особу - паспорт; витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або довідку про реєстрацію місця проживання
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків
(ідентифікаційний номер) - Документ державного зразка про здобутий освітній рівень та додаток до нього
- Сертифікат НМТ/ЗНО (2021, 2022, 2023, 2024 року)
- Військово-обліковий документ (для чоловіків) є обов’язковий для вступу, перевіряється приймальною комісією та зберігається копія (для призовників - посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов’язаних - військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного; для резервістів - військовий квиток)
з 18 червня 2024 р. електронний військово-обліковий документ у Резерв+ має таку ж юридичну силу, як паперовий. Уповноважені органи можуть перевіряти його чинність через QR-код. - 4 (чотири) кольорові фотокартки розмір 3*4 см
- Інші документи подаються вступником, якщо це викликано особливими умовами вступу (документи, що посвідчують пільги перевіряються приймальними комісіями та за результатами перевірки засвідчуються їх копії)
- Медична довідка по формі 086/о тільки у випадку необхідності поселення до гуртожитку
Всі документи, що є в державних базах приймаються в електронному вигляді (оригінали не потрібні).
Після зарахування:
- підписання договору (контракту) про навчання.
Документи, що потребують підписання зі сторони вступника підписуються власноруч у випадку подання через офлайн (особисто) до приймальної комісії або КЕП у випадку подання онлайн (електрона пошта).
У деяких випадках право підпису договору мають «представники» (особи, що діють по довіреності)
Спеціальність | Форма навчання | Вартість |
---|---|---|
за семестр / рік (грн.) | ||
071 Облік і оподаткування | денна | 7 500 / 15 000 |
заочна | 5 000 / 10 000 | |
072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок | денна | 7 500 / 15 000 |
заочна | 5 000 / 10 000 | |
081 Право | денна | 13 500 / 27 000 |
заочна | 7 500 / 15 000 |
Для сплати за навчання, гуртожиток
ТОВ "Харківський університет"
61080, м. Харків, пр. Гагаріна, 187
код ЄДРПОУ 24332652,
П\р UA07 351533 00000 26009052137576
ХФ АТ КБ "ПРИВАТБАНК",
МФО 351533,
ІПН 243326520328
Студенти можуть виконати оплату за навчання, проживання у гуртожитку та інше онлайн за допомогою сервісу наданого нашому університету Приватбанком.