ВАЖЛИВЕ ПІД ЧАС ВСТУПУ

Для подання заяв в електронній формі потрібно зареєструвати особистий електронний кабінет на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/ (працює під час вступної кампанії). Реєстрація особистих електронних кабінетів вступника розпочинається з 1 липня 2024 року.

Особисті електронні кабінети вступників працюватимуть до 30 листопада.

Під час реєстрації особистого електронного кабінету вступник зазначає такі дані:

  • серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);
  • номер, PIN-код та рік отримання сертифіката НМТ/ сертифіката ЗНО / екзаменаційного листка, що був одержаний під час реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ;
  • тип та номер (серію та номер) документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності сертифікатів ЗНО / сертифіката НМТ / екзаменаційного листка ЄВІ/ЄФВВ).

Якщо вступник має пільги, він повинен звернутися до закладу вищої освіти (ЗВО) та надати документи, що підтверджують право на спеціальні умови вступу.

Інструкції з подання заяв в електронній формі


ВСТУП 2024: Вступ для здобуття ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ на основі свідоцтва про базову середню освіту (9 класів)

Текстова інструкція з подання заяв в електронній формі (БСО, 9 класів)

 

 


ВСТУП-2024: Вступ для здобуття ВИЩОЇ, ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ на основі свідоцтва про повну загальну середню освіту (11 класів), диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста (НРК5)

Текстова інструкція з подання заяв в електронній формі на основі ПЗСО (11-ти класів), диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста (НРК5).

 

ВСТУП-2024: Вступ для здобуття ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ МАГІСТРА на основі диплома бакалавра, спеціаліста, магістра (НРК6, НРК7)

Текстова інструкція з подання заяв в електронній формі на основі НРК6 та НРК7

Як в електронному кабінеті підтвердити вибір місця навчання

Шановні вступники!

Після надання рекомендацій до зарахування, потрібно підтвердити свій вибір місця навчання та виконати вимоги до зарахування.

Особи, які отримали повідомлення в електронному кабінеті про рекомендацію до зарахування, підтверджують вибір одного місця навчання в електронному кабінеті або (в разі відсутності електронного кабінету) особисто в закладі освіти чи засобами електронного зв’язку з накладанням кваліфікованого електронного підпису (ВІДЕО НИЖЧЕ).

Також доступна текстова версія "Інструкції з підтвердження заяв на вступ"

У приймальній комісії ТОВ «Харківський університет» та ВП «Фаховий коледж Харківського університету»» нададуть повну технічну допомогу з реєстрації електронних кабінетів, поданні заяв, виборі конкурсних пропозицій та підтвердженні місця навчання.

Контакти приймальної комісії:

+380(68) 305 3276

+380(50) 402 4960

+380(97) 058 3662

Як зареєструватися на НМТ через застосунок «Дія»

Відтепер зареєструватися на участь в національному мультипредметному тесті можна у «Дії».
Для цього необхідно мати ID-картку або закордонний паспорт у «Дії».

Про це повідомила пресслужба Міністерства освіти і науки України.

У МОН наголошують, що завдяки цьому вступники швидше зможуть створити свій персональний кабінет.

  • Зайдіть на сторінку «Реєстрація для участі в НМТ» та ознайомтеся із запропонованими документами та натисніть на кнопку «Розпочати реєстрацію».
  • Виберіть опцію «Створити за допомогою Дії».
  • Натисніть на QR-код або відскануйте його камерою смартфона, на якому встановлена «Дія» та підтвердіть відправлення копії паспорта «Дія.Підписом».
  • У сервісі реєстрації заповніть коротку стандартну форму, у якій вкажіть такі дані:

1) контактну інформацію;

2) оберіть категорію «випускник поточного року» або «випускник минулих років»;

3) зазначте навчальний предмет на вибір серед запропонованого переліку;

4) виберітьнаселений пункт в Україні, де плануєте перебувати в дні проведення іспиту, чи населений пункт за кордоном, де бажаєте складати НМТ;

5) завантажте копію документа про освіту

(якщо ви випускник 2024 року — завантажте довідку з місця навчання,
якщо закінчили школу в попередні роки — копію атестата чи свідоцтва про повну загальну середню освіту);

  • Після проходження вищезазначених кроків обов’язково натиснітьщ кнопку «Надіслати на обробку», щоб дані пішли на оброблення до регіонального центру оцінювання якості освіти.

У персональному кабінеті ви отримаєте повідомлення про успішну реєстрацію.

Крім того, тепер для входу в персональний кабінет можна використовувати «Дія.Підпис». Для цього перейдіть на сторінку персонального кабінету, оберіть варіант «Вхід за допомогою застосунку Дія», натисніть на QR-код або скануєте його камерою смартфона, на якому є «Дія», та пройдіть перевірку за фото.

Раніше повідомлялося, що реєстрація для участі НМТ розпочалася 14 березня 2024 року і триватиме до 11 квітня включно.

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через особисті електронні кабінети.

Подати заяву тільки в паперовій формі (у зв’язку з неможливістю зареєструвати особистий електронний кабінет вступника) можна:

  • у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства, крім осіб з посвідкою про постійне проживання в Україні;
  • у разі подання іноземного документа про освіту;
  • у разі подання документа про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження фотополімерних технологій їхнього виготовлення;
  • у разі подання заяви на вступ до або після встановлених Порядком прийому строків роботи електронних кабінетів вступників;
  • у разі неможливості зареєструвати особистий електронний кабінет вступника або подати заяву в електронному вигляді з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії ЗВО.

У 2024 році мотиваційний лист вноситься вступником до кожної заяви. За потреби, на визначену ЗВО електронну пошту вступник надсилає копії (фотокопії) матеріалів, що підтверджують викладену в мотиваційному листі інформацію. Наприклад, участь у конкурсах, олімпіадах, проектах, змаганнях та отримання відповідних відзнак - грамот, дипломів, нагород, тощо.

Для того, щоб вступити на навчання на договірній основі, необхідно укласти договір (контракт) з університетом та внести передоплату, розмір якої завчасно оговорюється.

Вартість навчання встановлюється згідно з кошторисом, складеним університетом. Вартість навчання може змінюватись протягом усього періоду дії контракту.

Інформацію щодо укладання контрактів на навчання, умов контракту, необхідних документів можна дізнатися у Приймальній комісії Університету.

Для здобувачів вищої освіти денної форми навчання плата за навчання може вноситися за весь строк навчання повністю, одноразово або частинами (за навчальний рік, семестр, в окремих випадках – за навчальний місяць).

Для здобувачів заочної форми навчання плата за навчання може вноситися за весь строк навчання повністю, одноразово або частинами (за навчальний рік, семестр)